aku adalah aku

knp aku pilih benda nie ' Aku Adalah Aku"?????

sbb aku hndk menjd diri aku yg sendr.
Bebas.... melakukan apa sahaja yg aku suka

bebas... dan sebebasnya..... tanpa dikawal

sebab AKU ADALAH AKU....

Powered By Blogger

Tuesday, March 30, 2010

rahsia bulan kelahiran aku....

Untuk Muhammad Fadhirul yang lahir di bulan Desember, berikut ini adalah rahasia bulan kelahirannya :
#21:* Logis



bg aku, ni lah sifat2 semulajadi aku yg org payah nk fahami.....
kadg2 org kata aku Ego, mudah marah, pentgkan diri sendr, xfikir orang lain.

sbb aku adalah aku...
xda oarng yg blh ubh hidup aku..
aku hendk jd diri aku yang sendiri....
bebas lakukan apa sahaja yang aku suka...

hmmm

1 comment:

  1. It is a direct clone of a M-Drol steroid called ProMagnon that was introduced in 2007.

    ReplyDelete