aku adalah aku

knp aku pilih benda nie ' Aku Adalah Aku"?????

sbb aku hndk menjd diri aku yg sendr.
Bebas.... melakukan apa sahaja yg aku suka

bebas... dan sebebasnya..... tanpa dikawal

sebab AKU ADALAH AKU....

Powered By Blogger

Wednesday, April 14, 2010

aku bosan di UPSI

salam...
rasanya dah dekt 2 minggu aku xmenulis papa kat blog aku nie. suma sbb wireles yg problem n bila dpt pun low.

knp aku rs tertekan gila sekarang nie...

hmmm tah la . aku pun xtau apa mslh aku.

tp kebnyakan mslah aku yg cari sndr n menyusahkan diri..

aku rindu nk blk kmpung, tp kekangan kewangan memaksa aku dok kat cni.

best tgk mmbr2 pa blk kampung. tp aku still di sini gak. xtau nk wat pa.
arie2 FB, ym. tp just buka je. smpai dah boring aku ngan suma nie.

kuliah tiap2 minggu boring, tp slmt aku da xtvt yg aku suka tiap2 mgu.
hehehe kelas bomba la. bnyk pengalaman aku yg aku leh share ngan depa nie n dak2 nie pun bnyk share ngan aku.

tp kels dah hbs. terpaksa la aku tgu sem dpn lak. hmmm.... boring..


sem nie aku bnyk tido....
kels manjang x pergi je...
mls ...
aku dah xda mood nk bljr lg...
aku dah boring ngan suma nie...
asgmnt.....
kuliah.......
nota.....

hmmm...sebut pasal nota...
aku xda nota lgsg sem nie..
mcm mn aku nk study
suma nie wat aku bertambh boring....

hmmm


AWEK??????

walaupun aku da awek, tp aku wat xtau je ngan dia.
hMmmm... cian kat dia
aku bnyk wat bnd2 yg aku suka lg dr layan dia..
tp kdg2 aku pun xtau knp aku jd mcm nie.
sedangkan dlu, aku yg merayu nk couple ngan dia...

hmmm...

abg mntk maaf ye syg...
abg xleh nk bg perhatian sgt la nie.... sory
abg tau cinta 2 datang dari hati yg luhur...
tp ag terpaksa.
perasaan abg bercampur baur la nie..
mgn bnyk2 sebab yg memaksa abg jd mcm nie.
perasaan abg dah bercampur baur la nie.
abg kn jd diri abg....

hmmm.....

tah la.
aku pun heran knp org minat sgt nk msk ke UPSI nie.
tp aku dah boring..
mgkn sbb aku xminat nk jd cikgu
sbb xpernh cita2 aku tuk jd cikgu nie.
i want to be myself...
tp da bnd yg menghalang aku...
aku xmampu nk mendidik anak2 bangsa aku
aku nk jd apa yg aku minat....
tp xda kesudahannya..

hmmm......

4 comments:

  1. emz......... byak jugak mslh drul erk??????
    pe2 pun cube buat yang terbaik untuk diri sendri n org yg de dismping drul..:)

    ReplyDelete
  2. derol..
    beb, awat nie..relax la..bersemangat cikit..semua hang boleh buat punya...
    jgn la mcm putus semangat...
    beb, musti kuat ea...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. The H-Drol side effects can be liver stress, high blood pressure and high cholesterol. These H-Drol side effects are seen in most people that use them.

      Delete