aku adalah aku

knp aku pilih benda nie ' Aku Adalah Aku"?????

sbb aku hndk menjd diri aku yg sendr.
Bebas.... melakukan apa sahaja yg aku suka

bebas... dan sebebasnya..... tanpa dikawal

sebab AKU ADALAH AKU....

Monday, March 29, 2010

kawan2....



klu korg knl aku aku, mst korg akan heran kan knp aku leh rapat ngan Hafiz Berahim, Syafiq kamisan, Raja Hasbullah n Firdaus Mat.

suma nie ada kena mengena dengan hanset nokia xpress muzik aku yg dah rosak .

aku ingt lg, ms first time masuk ke kels, ms 2 kels cik siti, Sejarah dan Pensejarahan. ms aku masuk kels 2, aku ikut mahadzir dok kat depn barisan depan. pastu si hafiz sengal nie leh pgl aku dok kat blakg ngan dia. aku ingat lg apa yg dia sebut " wei bro, dok blkg la". pastu, aku yg xknl sapa nie, ikut je la dok kat blkg. ms 2 dlm DKC. pastu yg da kat barisan blakg 2, raja dengan mulut becok dia, daus mat yang malu2 kucing, badol n geng2 dia kot Buyu, Syam. mcm mn aku leh rapt ngan Hafiz????
esoknya dlm kels dr hayati, aku dok tepi hafiz smbil dok belek2 hanset xpress muzik dia. pas hbs je kels, aku ajak dia emn aku g ekan, last2 aku beli terus hanset xpress muzik.
semenjk 2 lah aku leh rapat ngan dia sbb tiap2 mlm dia akn tido kat umh aku. bnyk susah senang aku ngan dia nie.


Crita Daus Mat ngan Raja lak, mcm mn aku leh rapat ngan depa sbb jadual kuliah aku nga dpa dua orang sama dr sem 1 smpai la nie sem 4. n mgkn akn sama smpai sem 8 kot. aku rapat ngan mamat 2 ekor nie smpai mmbr2 leh kata, kat mana ada drol, kat c2 lah akan ada raja n daus.


crita si daus nie, ms sem 1, dia jd pengarah progrm ke gunung senyum, temerloh pahang. dia ngan blur2 lg, xtau nk wat pa. tp yg aku respect ngan dia, walaupun dia blur2, tp program nie berjaya sbb dia mau belajar satu benda yang baru. tp sekarang nie, daus mat masih blur2 tp dah ditambah satu lg, hehee kalut sangat. hehehhe...jgn marah ye daus.

pastu crita si raja nie lak, dia nie mmg jenis cakap leps. xreti2 nk cover lgsg mulut dia. tp mmg best kawan ngan dia.. seorg yg pandai tp bnyk berkhayal n ralit ngan satu2 benda.
cth mcm main facebook, dia sanggp xmakn n xmandi sehari. 2 klu benda yg dia btol2 seronok, dia akan jd mcm 2. last skali, raja nie msk Palapes. dia nie mmg sesuai sgt jd tentera sbb mmg minat dia n hutan kat Pahang 2 dah jd mcm mainan dia je...

crita pasl syafiq lak, aku xknl sgt dia nie dlu. aku tgk dia mcm sombg je mula2.
pastu ms dak2 kena pindah rumah sbb dak2 baru Suksis akan masuk ke KUO, dia pindah masuk kat umh limin, A-4-22 tepi umh aku. semenjak 2 aku leh rapat ngan dia. h

hmm....bnyk lg aku nk crita pasl mmbr2 aku nie..tp lain kali lah k.ehe....bila korg dah knl ngan syafiq nie, korang akan tau la dia nie mmg sengal sebenarnya. tp dia mmg baik. sllnya dlm buat asgmnt, syafiq lah yang akan jd mastermind sb dia rajin. hehhehe klu harap aku raja n daus, pakai xsiap la... asgmnt kami..


mgkn dlm crita aku akn dtg, aku akn crita pasl mmbr2 aku yg lain, mmbr2 kat UPSI dan juga pasl kambing2 aku..tgu dan lihat k..

2 comments:

  1. aku sayang sgt kat korang....
    thanks sbb bny tlg aku kat cni...

    ReplyDelete
  2. ak syg kt syam sgt2..thx sebb syg sya..hehe..pape pon gud luck drol...brjaya wat blog..hehe

    ReplyDelete